فروش انواع پودر ژله و ژلاتین و اسانس و رنگ خوراکی مشاوره و راه اندازی تولید و فرمولاسیون
بازرگانی ، تولیدی و پخش  ارمغان رضوان توس

اسانس توت فرنگی

Rate this page

اسانس توت فرنگی و اسانس پودری توت فرنگی و اسانس مایع توت فرنگی خوراکی

فرم دریافت نمونه اسانس پودری و مایع خوراکی  کارخانجات

تماس با ما 183 20 20 0915

اسانس توت فرنگی پودری و مایع ارمغان رضوان توس 09152020183
اسانس توت فرنگی پودری و مایع ارمغان رضوان توس 09152020183

شرکت ارمغان رضوان توس وارد کننده و توزیع کننده انواع اسانس اسانس توت فرنگی پودری و مایع خوراکی با بیش از 10 سال سابقه مشاوره و تامین مواد اولیه معتبر ترین برندهای کشور ، بهترین اسانسهای خوراکی را از نقاط مختلف دنیا  انتخاب کرده ، و با قیمتی مناسب و بالاترین کیفیت در اختیار واحدهای تولیدی قرار میدهد .

اسانسهای  این شرکت و مخصوصا اسانس اسانس توت فرنگی خوراکی  پودری و مایع مورد تایید 95 درصد واحدهای تولیدی میباشد .

جهت اطلاع از قیمتها میتوانید با شماره 09152020183 تماس حاصل فرمایید ، ویا در واتساپ پیام ارسال نمایید .

همچنین میتوانید از طریق سایت  www.armaghantoos.ir  در قسمت بخش مربوطه ، نسبت به ارسال درخواست نمونه مواد اولیه مورد نظر اقدام فرمایید .

لازم به ذکر است این شرکت هیچ گونه همکاری جهت خرید مواد اولیه با شرکت های بازرگانی داخل و خارج از استان ندارد . لذا با توجه به قدمت این شرکت هرگونه ادعای همکاری توسط دیگر بازرگانی ها بی اعتبار میباشد .

اسانس چیست ؟

اسانس ها به مجموعه ای از روغن ها در دسته روغن های فرار اطلاق میشود که جزو مواد مهم و موثر در گیاهان دارویی هستند .

تفاوت اسانسها با روغن های فرار در مواردی چون قابل تقطیر بودن اسانس ها و نیز فاسد و ترش نشدن انها میباشد .

ازجمله عوامل مهم در کیفیت اسانسها میتوان به نور ، نژاد گیاهان و نیز آب و هوا اشاره کرد .

 اسانس یا طعم دهنده خوراکی ، ترکیباتی هستند که از عصاره گیاهان و مواد خوراکی معطر گرفته می شوند. در فرآیند ساخت و تولید اسانس خوراکی، اغلب روغن های فرار به ترکیب آن ها افزوده می شود تا در مجاورت هوا و تحت مراحل پخت، عطر و بوی آن ها همچنان باقی بماند. به این روغن ها، اسانس های روغنی گفته می شود. اسانس های خوراکی انواع مختلفی دارند که بسته به نوع نیاز و کاربرد، استفاده می شوند. افزودن اسانس و طعم دهنده خوراکی به مواد غذایی، موجب دلپذیر شدن عطر و بوی آن می شود. اسانس های خوراکی در هفت طعم متنوع؛ اسانس توت فرنگی ، اسانس وانیل ، اسانس موز ، اسانس زعفران ، اسانس پرتقال ، اسانس هل و اسانس گل رز موجود می باشد.

اسانس چیست

اسانس یک مایع آبگریز غلیظ است که حاوی ترکیبات شیمیایی فرار (به راحتی در دمای معمولی تبخیر می شود) از گیاهان است. روغنهای اسانسی نیز به عنوان روغنهای فرار ، روغنهای اثیری ، اتریولوم یا به عنوان روغن گیاهی که از آنها استخراج شده اند ، مانند روغن میخک نیز شناخته می شوند. یک اسانس “ضروری” است به این معنا که حاوی “جوهر” عطر گیاه است – عطر مشخصه گیاهی که از آن مشتق شده است. اصطلاح “ضروری” که در اینجا استفاده می شود به معنای ضروری یا قابل استفاده برای بدن انسان نیست ، همانطور که در مورد اصطلاحات آمینو اسید ضروری یا اسید چرب ضروری ، که به این دلیل نامیده می شوند زیرا از نظر تغذیه مورد نیاز یک موجود زنده هستند

اسانس ها عموماً با تقطیر و اغلب با استفاده از بخار استخراج می شوند. سایر فرایندها عبارتند از: بیان ، استخراج حلال ، اسفوماتورا ، استخراج روغن مطلق ، ضربه زدن به رزین ، جاسازی موم و پرس سرد. از آنها در عطرها ، لوازم آرایشی ، صابون ها ، خوشبو کننده هوا و سایر محصولات ، برای طعم دادن به غذا و نوشیدنی و افزودن رایحه به بخور و محصولات تمیز کننده خانگی استفاده می شود. روغنهای اساسی را نباید با عطر ، عطر و غیره اشتباه گرفت زیرا دومی معمولاً شامل اجزای شیمیایی خالص است در حالی که روغنهای ضروری از گیاهان گرفته می شوند.

روغنهای معطر اغلب برای رایحه درمانی استفاده می شوند ، نوعی از داروهای جایگزین که در آن اثرات درمانی به ترکیبات معطر نسبت داده می شود. آروماتراپی ممکن است برای ایجاد آرامش مفید باشد ، اما شواهد کافی مبنی بر اینکه اسانس ها می توانند به طور موثر هر بیماری را درمان کنند ، وجود ندارد. استفاده نادرست از اسانس ها ممکن است باعث آسیب هایی از جمله واکنش های آلرژیک ، التهاب و سوزش پوست شود و کودکان ممکن است به ویژه در برابر اثرات سمی استفاده نادرست مستعد شوند.

بیشتر اسانسهای رایج مانند اسطوخودوس ، نعناع ، روغن درخت چای ، نعناع هندی و اکالیپتوس تقطیر می شوند. مواد گیاهی خام ، شامل گل ، برگ ، چوب ، پوست ، ریشه ، دانه یا پوست ، روی آب آلمبیک (دستگاه تقطیر) روی آب قرار می گیرد. با گرم شدن آب ، بخار از مواد گیاهی عبور کرده و ترکیبات فرار را بخار می کند. بخارها از طریق یک سیم پیچ جریان می یابند و در آنجا به مایع متراکم می شوند و سپس در ظرف دریافت کننده جمع می شوند.

اکثر روغنها در یک فرآیند واحد تقطیر می شوند. یک استثنا یلانگ یلانگ (Cananga odorata) است که از طریق تقطیر جزء خالص می شود.

آب تجمع یافته به عنوان هیدروسول ، هیدرولات ، عرقیات گیاهی یا اسانس آب گیاهی نامیده می شود که ممکن است به عنوان یک محصول معطر دیگر به فروش برسد. هیدروسول ها شامل گلاب ، اسطوخودوس ، بادرنجبویه ، مریم گلی و آب شکوفه پرتقال است. استفاده از عرقیات گیاهی در لوازم آرایشی در حال افزایش است.

اکثر روغن های پوست مرکبات به صورت مکانیکی یا با فشار سرد (شبیه به استخراج روغن زیتون) بیان می شوند. با توجه به مقادیر نسبتاً زیاد روغن موجود در پوست مرکبات و هزینه کم برای رشد و برداشت مواد اولیه ، روغن های مرکبات ارزان تر از سایر اسانس ها هستند. لیمو یا روغن نارنج شیرین به عنوان محصولات جانبی صنعت مرکبات به دست می آید.

قبل از کشف تقطیر ، تمام روغنهای اساسی با فشار استخراج می شد.

استخراج با حلال

اکثر گلها حاوی روغن فرار بسیار کمی هستند تا تحت تأثیر قرار گیرند ، اما اجزای شیمیایی آنها بسیار ظریف هستند و به راحتی با حرارت زیاد مورد استفاده در تقطیر بخار تغییر رنگ می دهند. در عوض ، از یک حلال مانند هگزان یا دی اکسید کربن فوق بحرانی برای استخراج روغن ها استفاده می شود. عصاره های هگزان و دیگر حلال های آبگریز را بتن می نامند که مخلوطی از اسانس ، موم ، رزین و سایر مواد گیاهی لیپوفیلیک (محلول در روغن) است.

اگرچه بتن بسیار معطر است ، اما حاوی مقادیر زیادی موم و رزین های معطر نیست. اغلب ، از حلال دیگری مانند اتیل الکل برای استخراج روغن معطر از بتن استفاده می شود. محلول الکل در دمای 18- درجه سانتی گراد (0 درجه فارنهایت) به مدت بیش از 48 ساعت سرد می شود که باعث رسوب موم ها و چربی ها می شود. سپس رسوبات فیلتر شده و اتانول از محلول باقی مانده با تبخیر ، پاکسازی خلاء یا هر دو حذف می شود و مطلق را پشت سر می گذارد.

دی اکسید کربن فوق بحرانی به عنوان حلال در استخراج مایعات فوق بحرانی استفاده می شود. این روش می تواند از بقایای پتروشیمی در محصول و از بین رفتن برخی “نت های اولیه” در هنگام استفاده از تقطیر بخار جلوگیری کند. به طور مستقیم مطلق نمی دهد. دی اکسید کربن فوق بحرانی موم ها و اسانس های تشکیل دهنده بتن را استخراج می کند. پردازش بعدی با دی اکسید کربن مایع ، که در یک دستگاه استخراج کننده تنها با کاهش دمای استخراج انجام می شود ، موم ها را از اسانس جدا می کند. این فرایند دمای پایین از تجزیه و تغییر شکل ترکیبات جلوگیری می کند. هنگامی که استخراج کامل شد ، فشار به محیط کاهش می یابد و دی اکسید کربن به یک گاز تبدیل می شود و هیچ گونه بقایایی باقی نمی گذارد.

اسانس ارمغان رضوان توس

شرکت ارمغان رضوان توس ، در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ و اسانس های خوراکی، با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها آغاز نموده است. فرمولاسیون تولیدات این کارخانه کاملا انحصاری بوده و مشابه آن در تولیدات داخلی یافت نمی شود. از آنجایی که این برند از نظر کیفیت با برندهای آمریکایی رقابت دارد، اما قیمت تولیدات آن بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

اسانس توت فرنگی یکی از پرکاربردترین اسانس های میوه ای در سراسر دنیاست که به‌طور گسترده در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس توت فرنگی به شکل پودر و مایع در دسترس است و در انواع خوراکی ها مانند بستنی ، کیک ، کلوچه ، آب نبات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

توت فرنگی یک میوه تابستانی بسیار خوشمزه و سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C است. از فراورده های توت فرنگی می توان به مرباها ، شربت ها ، پودینگ ها و بسیاری از خوراکی دیگر اشاره کرد. طعم و رایحه این میوه بسیار دوست داشتی است و می توان با استفاده از اسانس آن عطر و طعم بسیاری از مواد غذایی را بهبود بخشید.

توجه فرمایید :

سایت کارگاه تولیدی ادوات کشاورزی و دامداری میکسر و آسیاب و ..

www.mixer.armaghantoos.ir

سایت محصولات تولیدی غذایی

www.orodshop.com

صنایع غذایی و کشاورزی ارمغان رضوان توس 05137234606 و 09152020183
مبدا قیمت و کیفیت

X