فروش انواع پودر ژله و ژلاتین و اسانس و رنگ خوراکی مشاوره و راه اندازی تولید و فرمولاسیون
بازرگانی ، تولیدی و پخش  ارمغان رضوان توس

رنگ خوراکی کینولین

5/5 - (1 امتیاز)

رنگ خوراکی کینولین

صنایع غذایی و کشاورزی ارمغان رضوان توس با پشتیبانی از ساعت 8 الی 24 همه روزه

با شماره های 09152020183 و 05137234606 در وزن های مختلف اط یک کیلو تا 5 کیلوگرم

جهت مصارف صنایع غذایی پودر ژله و ژله آماده و …

رنگ خوراکی کینولین چیست؟

رنگ خوراکی کینولین  بعنوان یک افزودنی غذایی زرد مایل به سبز در برخی از کشورها استفاده می شود ، که در اروپا به عنوان E شماره E104 تعیین شده است.

علت احتمالی بیش فعالی

از دهه 1970 و حمایت عمومی بنیامین فینگولد ، نگرانی عمومی وجود داشت که رنگ های غذایی ممکن است باعث رفتارهای مشابه ADHD در کودکان شود.

قرمز ، Ponceau 4R ، Quinoline Yellow WS ، Sunset Yellow FCF و Carmoisine (لقب “Southampton 6”) و بنزوات سدیم (نگهدارنده) برای کودکان در جمعیت عمومی ، که آنها را در نوشیدنی ها مصرف می کردند. این مطالعه در سال 2007 منتشر شد. در این مطالعه “ارتباط احتمالی بین مصرف این رنگهای مصنوعی و نگهدارنده بنزوات سدیم و افزایش بیش فعالی” در کودکان یافت شد.

کمیته مشورتی FSA که این مطالعه را ارزیابی کرده بود نیز مشخص کرد که به دلیل محدودیتهای مطالعه ، نتایج را نمی توان برای جمعیت عمومی تعمیم داد و آزمایش های بیشتری توصیه شد

نهیه شده در وزن های مختلف و شفافیت بالا

جامعه نظارتی اروپا ، با تأکید بیشتر بر اصل احتیاط ، نیاز به برچسب گذاری و مصرف روزانه قابل قبول (ADI) برای رنگهای خوراکی را موقتاً کاهش داد.

FSA انگلستان خواستار حذف داوطلبانه رنگها توسط تولیدکنندگان مواد غذایی شد. بر اساس شواهد دیگر ، EFSA همچنین میزان مصرف روزانه قابل قبول (ADI) را از 10 به 0.5 میلی گرم در کیلوگرم کاهش داد

FDA ایالات متحده پس از انتشار مطالعه ساوتهمپتون تغییری ایجاد نکرد ، اما پس از درخواست شهروندی که توسط مرکز علوم در جهت منافع عمومی در سال 2008 ارائه شد و از FDA درخواست کرد که افزودنی های غذایی را ممنوع کند ، FDA بررسی شواهد موجود را آغاز کرد ، و هنوز تغییری ایجاد نکرد.

رنگ خوراکی کینولین هیچ مدرکی ادعاهای گسترده ای را که رنگ غذا باعث عدم تحمل غذا و رفتارهای مشابه ADHD در کودکان می شود ، پشتیبانی نمی کند. ممکن است رنگ آمیزی غذایی خاصی در افرادی که مستعد ژنتیکی هستند ، به عنوان محرک عمل کند ، اما شواهد ضعیف است.

رنگ خوراکی کینولین اروپایی بالاترین کیفیت ممکن محصول ارمغان رضوان توس با بیش از 10 سال سابقه مشاوره برترین برند ها 09152020183
رنگ خوراکی کینولین اروپایی بالاترین کیفیت ممکن محصول ارمغان رضوان توس با بیش از 10 سال سابقه مشاوره برترین برند ها 09152020183

توجه : تا اطلاع ثانوی قبل از خرید اینترنتی با شماره 09152020183 تماس حاصل فرمایید .

X