فروش انواع پودر ژله و ژلاتین و اسانس و رنگ خوراکی مشاوره و راه اندازی تولید و فرمولاسیون
بازرگانی ، تولیدی و پخش  ارمغان رضوان توس

رنگ خوراکی آلورارد

Rate this page

رنگ خوراکی آلورارد

فرم درخواست نمونه رنگ پودری خوراکی کارخانجات

آلورارد 183 20 20 0915

فروش رنگ خوراکی آلورارد 09152020183

دارای شفافیت و حلالیت بالا و مجوز مصرف

آژانس استانداردهای غذایی بریتانیا مطالعه ای روی شش رنگ غذایی (تارتازین ، آلورا قرمز ، Ponceau 4R  ، Quinoline   Yellow ، زرد غروب آفتاب ، کارموسین (به نام “Southampton 6”) و بنزوات سدیم (نگهدارنده) بر روی کودکان به طور کلی سفارش داد. جمعیت ، که آنها را در نوشیدنی ها مصرف می کردند. در این مطالعه “ارتباط احتمالی بین مصرف این رنگهای مصنوعی و نگهدارنده بنزوات سدیم و افزایش بیش فعالی” در کودکان یافت شد.

کمیته مشورتی FSA که این مطالعه را ارزیابی کرده بود نیز مشخص کرد که به دلیل محدودیتهای مطالعه ، نتایج را نمی توان به عموم مردم تعمیم داد و آزمایش های بیشتری توصیه شد.

جامعه نظارتی اروپا ، با تأکید بیشتر بر اصل احتیاط ، نیاز به برچسب گذاری و مصرف روزانه قابل قبول (ADI) برای رنگهای خوراکی را موقتاً کاهش داد. FSA

بریتانیا خواستار حذف داوطلبانه رنگها توسط تولیدکنندگان مواد غذایی شد.

 FDA ایالات متحده پس از انتشار مطالعه ساوتهمپتون تغییری ایجاد نکرد ، اما پس از درخواست شهروندی که توسط مرکز علوم در جهت منافع عمومی در سال 2008 ارائه شد و از FDA درخواست کرد که افزودنی های غذایی را ممنوع کند ، FDA بررسی شواهد موجود را آغاز کرد ، و هنوز تغییری ایجاد نکرد

اتحادیه اروپا Allura Red AC را بعنوان رنگ کننده مواد غذایی تأیید می کند ، اما قوانین محلی کشورهای اتحادیه اروپا مبنی بر ممنوعیت رنگهای خوراکی محفوظ است.

در ایالات متحده ، Allura Red AC توسط FDA برای استفاده در لوازم آرایشی ، داروها و غذا تأیید شده است. هنگامی که به عنوان دریاچه آماده می شود ، به عنوان دریاچه قرمز 40 یا دریاچه آلومینیومی قرمز 40 شناخته می شود.

با توجه به موافقت نامه عمومی سازمانهای تجارت جهانی در مورد تعرفه ها و تجارت (GATT) ، استاندارد Codex ، اگرچه از نظر قانونی الزامی نیست ، اما بر مقررات رنگ غذا در سراسر جهان تأثیر می گذارد.

رنگ خوراکی آلورارد (Allura Red) یک رنگ آزو قرمز است که با نام FD&C Red 40 نیز شناخته می شود. رنگ خوراکی آلورارد با شماره E129 یک رنگ خوراکی است که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده معمولا به صورت نمک سدیم عرضه می شود  اما می تواند به صورت نمک های کلسیم و پتاسیم نیز مورد استفاده قرار گیرد. این نمک ها در آب حل می شوند و در حالت محلول  حداکثر جذب آنها در حدود ۵۰۴ نانومتر است.

کاربردهای رنگ خوراکی آلورارد

رنگ خوراکی آلورارد یک رنگ محبوب است که در سراسر جهان استفاده می شود و تولید سالیانه آن در سال ۱۹۸۰ بیش از ۲.۳ میلیون کیلوگرم بوده است.

اتحادیه اروپا این ترکیب را به عنوان رنگ مواد غذایی تأیید کرده است. در ایالات متحده رنگ خوراکی آلورارد برای استفاده در مواد آرایشی ، دارویی و غذایی مورد تأیید FDA است.

به دلایل کاملاً زیبایی شناختی این ترکیب گاهی اوقات برای رنگ آمیزی قرص های دارویی مانند آنتی هیستامین فکسوفنادین استفاده می شود.

رنگ خوراکی آلورارد اروپایی بالاترین کیفیت ممکن محصول ارمغان رضوان توس با بیش از 10 سال سابقه مشاوره برترین برند ها 09152020183
رنگ خوراکی آلورارد ارمغان رضوان توس 09152020183

توجه : تا اطلاع ثانوی قبل از خرید اینترنتی با شماره 09152020183 تماس حاصل فرمایید .

X